Biuro Obsługi Cmentarzy Komunalnych w Dębicy
ul. Ratuszowa 12
39-200 Dębica
Czynne:
poniedziałek - piątek, w godzinach 7:00 - 17:00
W sprawach pilnych poza godzinami pracy biura prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (+48) 601 264 454
Informujemy, że w związku z modernizacją serwisu GROBONET, aktualną jego wersją jest GROBONET 2.6. Link do najnowszej wersji portalu zamieszczamy poniżej. System GROBONET 2.6 umożliwia odnalezienie swoich bliskich w bazie osób pochowanych oraz zlokalizowanie ich grobu na dokładnej mapie cmentarza.
- Link: GROBONET 2.6- Strona cmentarzy komunalnych w Dębicy
- Link: Regulamin cmentarzy komunalnych w Dębicy
Czym zajmuje się Biuro Cmentarzy Komunalnych w Dębicy?
- Formalności związane z pochówkiem na cmentarzach komunalnych (m.in. rezerwacja kaplicy).
- Pobieranie opłat za miejsce na cmentarzu (w tym przedłużenie ważności opłaty za miejsce).
- Wydawanie kart grobów.
- Udostępnianie cmentarzy dla usług cmentarnych świadczonych przez zakłady pogrzebowe i firmy kamieniarskie.
- Nadzór nad pracami w obrębie cmentarzy komunalnych.
- Prace porządkowe na cmentarzach komunalnych.
- Prowadzenie dokumentacji cmentarnej.
Pobierane opłaty są naliczane zgodnie z Cennikiem Opłat Usług Cmentarnych obowiązującym na cmentarzach komunalnych w Dębicy według zarządzenia Nr 55/2016 Burmistrza Miasta Dębicy z dnia 18.03.2016r. W związku z powyższym, pobierane opłaty w całości przekazywane są do Urzędu Miejskiego w Dębicy.
Link: Zarządzenie Burmistrza Miasta Dębicy z dnia 18 marca 2016 roku wraz z cennikiem opłat. (format PDF, rozmiar 263kb)
Zakład Usług Miejskich Sp. z o.o. nie świadczy żadnych usług grabarskich, cmentarnych i kamieniarskich.
Informacja dla osób zgłaszających pochówek
Osoby zgłaszające się w celu ustalenia pochówku na cmentarzach komunalnych powinny dysponować następującymi dokumentami:
- karta zgonu (część przeznaczona dla Administracji cmentarza),
- akt zgonu,
- dokument upoważniający do dysponowania istniejącym grobem.
Terminy pogrzebów są ustalane wg. kolejności zgłoszeń, przy czym ustala się, że uroczystości będą odbywać się minimum co dwie godziny.